...

Dierentuin fotografie tips en trucs

Fotograferen in de dierentuin een van de leukste dingen om te doen, mits je diverse uitdagingen niet uit de weg gaat. Op deze pagina vind je een overzicht van de diverse dierentuinen die zijn bezocht. Tevens wordt er omschreven of de dierentuin wel of niet fotogeniek is. Dit alles geschreven door een, inmiddels, ervaren dierentuinfotograaf.

Algemene tips fotograferen in dierentuin

Om het lezen wat makkelijker en overzichtelijker te maken is er een blog met algemene fotografietips gespecificeerd op dierentuinfotografie. De beste sluitertijden, diafragma, hoe ga je om met herkwerk en glas. Dit en nog veel meer. Na het lezen van dit blog kun je goed uit de voeten met je camera in de dierentuin.

Op de hoogte blijven van nieuwe blogs?

Regelmatig zullen er nieuwe blogs worden geschreven. Je kunt je hier gratis voor opgeven en op elk gewenste moment weer uitschrijven. Je kunt je inschrijven door in het rechterkolom je e-mail adres in te vullen.

De dierentuinen

Op deze pagina vind je een overzicht van de diverse dierentuinen in Nederland (en ver daarbuiten) die zijn bezocht. Je kunt op de kaart klikken waarna je wordt doorgelinkt naar de betreffende blog.